Livrarea plata si retur

Retur

Pot efectua un retur pentru produsele comandate?

Conform “Termene si conditii”, articolele comandate de pe site-ul www.dansk.ro pot fi returnate in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea lor, daca acestea se afla in aceeasi stare in care au fost primite. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.
Dansk.ro nu poate fi facut raspunzatoar pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Pentru a efectua un retur trebuie sa completati Formularul de retur. In cazul in care produsul primit este deteriorat sau se afla in garantie, va rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0747 100 636 sau pe adresa de email online@dansk.ro.

Care sunt conditiile de returnare?

Produsele trebuie returnate in ambalajul original, alaturi de etichete, certificat de garantie, accesorii, copie dupa factura. Produsele trebuie sa se afle in aceeasi stare in care au fost primite. In caz contrar acestea pot fi returnate inapoi la dumneavoastra.

Care sunt produsele pe care nu le pot returna?

Produsele din categoria lenjeria intima (chiloti, slipi, sutiene, bustiere, dresuri, sosete, etc), costumele de baie sau alte produse care fac parte din aceasta categorie sau produse care au fost desigilate NU pot fi returnate.

Pot schimba un produs comandat?

Produsele comandate nu pot fi schimbate cu altele. Puteti returna produsul nedorit si efectua o noua comanda pe site-ul www.dansk.ro.

Cum efectuez un retur?

Returnarea unui produs se face prin completarea formularului de retur. Toate campurile sunt obligatorii. De asemenea, formularul trebuie trimis alaturi de celelalte documente si de produsele pe care doriti sa le returnati.

Daca doriti returnarea mai multor produse din comenzi diferite, produsele nu pot fi cumulate si trebuie sa repetati acelasi proces pentru fiecare comanda in parte. Un formular de retur este aferent unei comenzi.

Ce documente trebuie sa folosesc pentru a trimite un retur?

Produsul pe care vreti sa il returnati trebuie sa respecte conditiile de retur si trebuie sa fie insotit de toate etichetele si accesoriile, certificatul de garantie, copie dupa facturare si formularul de retur. Dansk isi rezerva dreptul de a refuza orice produs care nu mai poate fi comercializat.

Unde expediezi coletul?

Dupa inregistrarea formularului online, curierul care va veni pentru a ridica coletul, va avea la dispozitie toate datele necesare in baza formularului de retur completat de tine anterior.

In cat timp pot returna un produs?

Produsele comandate le puteti returna in termen de maxim 30 zile calendaristice de la receptionarea acestora.

Cand voi primi banii inapoi?

Daca returul dumneavoastra a fost acceptat, Dansk va trimite suma aferenta in contul pe care l-ati specificat in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul dumneavoastra in maximum 30 zile calendaristice.

Cand va veni curierul la mine dupa colet?

Curierul va ajunge in aproximativ 2-5 zile lucratoare dupa inregistrarea cererii de retur.

Taxe transport retur

Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.
Dansk.ro nu poate fi facut raspunzatoar pentru deteriorarea sau pierderea coletului.

Cum voi sti ca returul meu a fost acceptat?

Dupa completarea si inregistrarea cererii de retur, veti fi informat prin e-mail sau SMS in legatura cu statusul cererii dumneavoastra de retur.

Dupa ajungerea coletului la depozitul nostru si verificarea produselor returnate, va vom informa daca ati indeplinit toate conditiile de returnare a unui produs, iar apoi va vom informa cand se efectueaza plata.

 

Costuri si Livrare

Ce reprezinta sistemul online de plata euPlatesc?

euPlatesc este un sistem certificat de plati online si dispune de metode adecvate pentru protectia datelor personale, a operatiunilor si a tranzactiilor pe care utilizatorii le efectueaza. Pentru mai multe detalii accesati www.euplatesc.ro.

Ce reprezinta 3DSecure?

3D Secure inseamna o masura de siguranta pentru cumparatorii si vanzatorii care efctueaza tranzactii pe Internet, redirectionand utilizatorul in momentul in care acesta face o plata pe o pagina securizata. Pe aceasta pagina este inregistrat fiecare detinator prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online.

Conform acestei masuri, cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Pot sa platesc produsele si in rate?

Dansk nu ofera posibilitatea de a palti in rate articolele comandate.

Cum imi sunt livrate produsele?

Livrarea se face doar prin curierat rapid.

Cat costa livrarea?

Livrarea este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 299 lei. Pentru comenzile a caror valoare este mai mica de 299 lei, taxa de transport difera in functie de distanta.

Cand voi primi produsele?

Produsele vor fi livrate in termen de 3 – 15 zile lucratoare. In momentul expedierii comenzii, veti primi o notificare automata pe adresa de email sau pe telefon.

Pot sa cumulez mai multe comenzi pentru a fi livrate in acelasi colet?

Fiecare comanda reprezinta un singur colet, indiferent daca exista mai mult comenzi care trebuie sa fie livrate la aceeasi adresa. In cazul in care vreti ca produsele sa ajunga in acelasi timp, este recomandat sa efectuezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele dorite.

Ce fac daca vreau sa schimb adresa de livrare?

Este recomandat sa alegeti pentru livrarea coletului dumneavostra adresa unde locuiti sau in cazul in care in timpul orelor de munca nu o sa va puteti fla la adresa respectiva, este recomandat sa alegeti adresa de la locul de munca ca si adresa de livrare. In cazul in care nu aveti posibilitatea de a va afla la adresa mentionata in ziua livrarii, curierul va va contacta si veti stabili impreuna detaliile privind expedierea coletului.

Formular Retur

Rambursare contravaloare in cont bancar

Rambursarea se face in maxim 30 de zile calendaristice. In momentul efectuarii platii, veti primi o notificare pe email.